fredag 29 november 2002

Slumma

Jag har kommit på att jag verkligen gillar uttrycket ”att slumma”. Att slumma är att göra saker som man egentligen är för bra för, men då kraven är låga och omgivningen sunkig har man ingenting att leva upp till och kan slappna av.

För övrigt ska jag gå och se ”Die another Day” med Jonny kl 21.15. Vi tänkte ta en matbit först, på en indisk resturang som ligger i Nordstan.

Fick veta att utbölingar kaller hela jävla Nordstan för Femmanhuset, så när jag skulle hämta Kaijn i onsdags letade jag igenom HELA femmanhuset på jakt efter en SE-Bank innan jag insåg att den låg i Sexan-huset. Outbildade utomstadare. Ja, jag var ganska varm och irriterad när jag hittade, men jag kan inte vara irriterad på Kaijn. Hon har ett sådant härligt avväpnande sätt.
Vi åkte hem till mig och vi kädde ut henne till disco-diva i leopardblus och horstövlar. Hon ska på Maskerad ikväll nämligen och lånade kläder redan då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar