söndag 15 december 2002

Kryper

Det kryper i kroppen. Det är så hemskt och jag vet redan nu att jag måste gå vidare. Nytt jobb alltså. Med all den stress som följer och tvivel på min egen kompetens. Var skall jag finne ett jobb där min kompetens inte ifrågasätts? Jag trivs inte på kvinnodominerade arbetsplatser. De verkar alltid hitta sätt att kritisera mig på. Hela bekymret får mig bara att vilja krypa in i dvala och inte vara någon till besvär under en lång tid.
Jag kan inte be till gud för jag är inte troende, men kan något ge mig pengar så jag slipper mina skulder?

Jag skulle kunna tänka mig att bli författare och ta det som jag lärt mig hittills och fästa det på papper. Det som jag hittils skrivit har mestadels varit på Engelska så när jag tänker på berättelser, tänker jag på engelska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar