lördag 29 mars 2003

Om jag var gay

Om jag var gay istället för bi hade livet varit ännu mer komplicerat. Tjejer är svåra och jag överidealiserar dom. Kvinnor har bröst, former och vackert fett. När dom är snälla är dom snälla, fast när dom är elaka är dom förbannade satkärringar och alltid ska dom ha helt rätt. Ibland undrar jag om alla kvinnor lider av Borderline.

Män ser jag som sluskar, oavsett hur fin Jonny än är. Jag blir lika facinerad varje gång jag inser att han skött tvätten själv i tio år.
Speciellt med tanke på att min far som skött tvätten i 20 år plus, fortfarande lyckas få till den där blaskiga grå färgen på vit-tvätten då och då på grund av en socka på rymmen.
Fast å andra sidan så är ALLA Jonnys kläder svarta...



((((Everything you know is wrong.))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar