tisdag 17 juni 2003

Serier

Serie jag läser varje dag:

http://www.brunostrip.com/bruno.html 
Handlar om en bisexuell, polyamorös deprimerad tjej som har hoppat av skolan, har massor med vänner, gillar att supa och att skriva.

Hela magen svider.
Hade en jobbig natt. Drömde att jag blev överfallen på autisthemmet jag jobbar extra på och blev så illa riven att jag fick sys på sjukhus. Inte i ansikten, utan på låren. Mycket verklighetstrogen dröm.
Sminkade mig på morgonen, ovanligt, och borstade ut håret som jag färgade igår. Illrött som vanligt. Håret överglänser i stort sett alla kläder så jag få ha neutrala kläder och nedtonad make-up för att inte få en skrikig look.
Jobbade på cafeet och drog sedan över till Talang och disskuterade film med Bafel och Raul (som klippt av sitt långa hår).
Efteråt stannade jag förbi hos Jimmy och Maria som bor vid min hållplats och fick stryk i Tekken 4.

Sara har kommit hem från Holland! Tyvärr stannar hon inte så länge, utan hoppas på att få jobb i skåne. Jag har saknat henner väldigt mycket även om jag inte visat det så¨mycket utåt. Vi åkte ut till Torslanda igår och jag tittade på när hon klippte sig. Det är bra att hon skaffar sig liverfarenhet... men när jag tittar på henne och vet att hon ska åka känns det tungt om hjärtat.
Jag vill låna ut mina tröjor åt henne!
Jag vill se henne bära på min cd-spelare.
Jag saknar att ha henne i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar