måndag 14 juli 2003

Hackkorv, Backyard, Arvika

Jag är så humgrig att jag skulle kunna äta en halv ko, men istället nöjer jag mig med god inälvskorv från Värmland. Korven heter hackkorv och jag rekommenderar er att köpa en för att testa hemma nästa gång det är arvikafestival.

Jag tyckte jättemycket om klubben Backyard och jag kommer att gå dit igen den 8/8. Anledningen till att jag gick dit var för att DJ:n som fikar på mitt jobb ganska ofta lovade att spela en massa bra musik efter att vi hade disskuterat ett tag. Mamma Malin jobbade i garderoben.
Dessutom stannade jag till sist förra gången och fick gratis entré till nästa tillfället. (Bonus!). Man får åka lite slalom socialt dock, men jag hoppas att det inte blir bråk. Jag kör med ”titta på fågeln”-metoden och låtsas att det regnar. Jag måste verka väldigt dryg...men det finns faktiskt inget att säga.

Jobbade på Arvikafestivalen. Säkerhet: Insläpp hette min grupp, vi tog emot vid festivalingången och muddrade folk och kollade igenom deras väskor efter sprit, tabletter, knivar och fyrverkerier. Någon räknade ut att vi böjde på knäna 1500 gånger per man i gruppen, eftersom vi klämde på byxbenen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar