måndag 4 augusti 2003

Ivy Bar and grill.

Insåg precis att trots att jag har så många snygga skor har jag få par som passar att gå till restuarang i.

Sådär ja. Kort grön sammetsklänning, svarta strumpbyxor för en mer påklädd look och svarta sammetspumps. Lockar och mousse i håret och de guldsmycken jag äger. Grön ögonskugga och nagel-lack.

Kan medela att jag fortfarande blir förjävla störtledsen ibland även om det är sällan. Ibland känns det som om jag kommer förstöra allt en vacker dag när jag är nere i svackan. Antingen att jag gör mig själv eller någon annan illa.
Drömde mardrömmar inatt om att jag missat flera veckor i skolan och att jag skulle få en lillebror som hette Johannes och att han hade kommit till genom en våldtäkt. Jag fick lugna mig själv vid sex i morse därför att drömmen var så fruktansvärt verklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar