fredag 15 augusti 2003

Min dåliga dag

Vaknade av att pappa ringde å mammas vägnar. Mamma är arg/ledsen för att jag inte är hemma när hon ringer, svarar ej på sms eller på e-mail. Vad kan jag säga?
Jag har inte särskilt mycket att säga henne. Nej, jag är inte arg på henne, eller sur på henne, men ibland så hör jag inte av mig på ett tag för att jag inte orkar eller hinner eller vill krysta fram en ursäkt för att ringa.

Sen så ville en tjej på cafeet prata om vad jag sagt till chefen om henne och allt var bara ett sådant jävla missförstånd och hon var sårad över vad chefen hade sag att jag hade sagt om henne. Ibland har jag bara en sådan lust att aldrig mer säga något till min chef där. Bara fem dagar kvar där nu!
Efter det var jag så ledsen att jag ringde Addiz och bad att få komma upp till henne.
Väl där spillde jag hett kaffe på mig och brände handen och låret.
Det känns som om handen brinner och på låret har jag en stor blåsa. Fick stå i duschen i tjugo minuter.

Kom precis hem och är så trött så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar