onsdag 25 maj 2005

Minnet av det förflutna

Läser Minnet av det förflutna av Ying Toijer-Nilsson, är på sida 135 och önskar att jag hade tio dagar på en vecka. Ligger långt efter i skolarbetet och ska se hur långt jag hinner tills den 3:e juli. Egentligen borde jag ringa mitt mentorsbarns mamma och fråga om mentorsbarnet får komma på kursavslutet på tisdag. Blir stressad av tanken att det är redan på tisdag, och på måndag har vi slutseminarierna. Får vika söndagen till att skriva ihop den text det krävs av oss att vi ska ha med oss.

Sitter ensam hemma hela dagarna, efter att ha gått upp först efter tolv, men det verkar som att jag har fått maginellt bättre dygnsrytm i alla fall. Så fort jag läst klart Minnet av det förflutna ska jag ge mig på Stortjuvens Pojke. Vad jag hellre skulle vilja göra är att skriva en kortare novell själv, eller teckna lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar