onsdag 25 april 2007

Nosferatu


Gammal film på Nosferatun Manfred Nyman. Jag som filmat och snackar skånska ni bakgrunden.


Sen insåg jag häromdagen en bekymmersam sak och det är att många av mina vampyrlajvande vänner ska gå på 21:45 föreställningen av Spindelmannen 3, på en lajvfredag! Jag och min sambo har bokat om våra biljetter, eller snarare sålt dem till folk som ville ha dem och ska istället se filmen på smygpremiären. Jag vill verkligen inte missa ett vampyrlajv för en film jag ändå kan se vid ett annat tillfälle. Lajv är så pass mycket mer mångfacetterat.
Dessutom hoppas jag på att vissa saker ska hända.
Problemet består dock fortfarande om ingen annan byter dag att se på filmen. Det är ju inte så att hela lajvet är där för att se på film, men en stor del och det gör mig lite smått olycklig. Jaja, det var dagens i-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar