onsdag 18 april 2007

Talang.


Så på fredag, övermorgon är det Kindred Societys vampyrlajv. Det verkar som att vi har fått minst en ny medlem. Får verkligen hoppas att han kan komma imorgon. Nästa fredag är det Sjunde Dagens sabbat-lajv och på lördagen efteråt åker jag upp till Stockholm för att delta i andra mötet för Thule-kampanjens religionsgrupp. Stannar ända till måndagen eftersom jag ska göra ett besök på Dieselverkstadens bibliotek.

Gick som vanligt på Café Talang på tisdagen. för att hänga med mina medspelare. Dock var jag där extremt tidigt då mitt tåg till Borås tvingades vända efter en nedriven kontaktledning och jag inte kände att det var lönt att åka till Borås om det skulle vara så krångligt. Så jag åt min lunch på kafeet och tittade på gymnasieungdomarna och hantverkarna som är där innan oss. Gymnasieeleverna beter sig extremt illa och hantverkarna har en massa coola arbetskläder.
Lyssnade på musik för att stänga ute ungdomarnas hästflabb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar