söndag 19 augusti 2007

Allmän daglig livsföring


Ringde till sjukvårdsupplysningen igår kväll ändå. Sjuksköterska bekräftade teorin om att benet antingen somnat eller att jag klämt en nerv, eftersom absolut inga symptom kvarstod. Kunde vara smart att vända sig till vårdcentral om det hände igen dock. Jotack, skulle vara väldans opraktiskt om ens ben hela tiden gav med sig.
Det glada gänget i vardagsrummet fortsatte att spela spel, denna gång Marvel Superheroes, som Jon vann. Jag gick och lade mig i sängen med dagens tidning och upplevde en välsignad känsla som måste ha varit stressen som rann ur kroppen. Efter att ha bläddrat igenom tidningen somnade jag in som ett barn.

Vaknade av svår kramp i vänster vad. Jag vet inte vilken gång i ordningen det var. Fick det att släppa och somnade om. Vaknade inte igen förrens 12.30, låg och drog mig ytterligare en timme. Det var länge sedan jag sov så länge i ett streck. Det känns nästan lite konstigt att jag själv lägger upp min tid idag men det är tänkt att jag ska

  • Läsa artiklar om västeuropeisk kultupolitik
  • använda artiklarna som referenser
  • plantera om blommor
  • våttorka golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar