fredag 31 augusti 2007

Argh! Försov mig.


07:45 Klockan ringer...jag tittar på klockan. Poletten trillar ner. Jobbet började för en kvart sen. Svär och kastar på mig kläderna. Ner med Kreatinet i väskan. Springer genom skogen till jobbet.
07:50 Pust pust, inne på jobbet. Morgonmötet nästan över. Alla är mycket förstående. Det känns hemskt. Får skriva upp det på listan.

Förmiddagen: Jobbar häcken av mig.
Lunch: Kalvsylta och ost.
Eftermiddag: Jobbar häcken av mig. Ringen hemsjukvården typ fem gånger.

16:00 Lämnar jobbet. Går av Valand och går in på SEB-banken. Går väldigt snabbt att betala kåravgiften och få stämpeln. Åker tillbaka hem fem femman.
Ca 17:00 Hemma. Sitter med alla schemanb inför hösten och mailar föreläsare och ansvariga lärare för de två lektioner jag vet att jag kommer att missa.
ca 20:00: David ringer och bjuder över mig.
21:04 Jag ringer Åsa och pratar en stund. Erbjuder henne att sova över.
ca 21:10 Jag går över till David. Hans pappa,samt Janne är där. American Gigolo har börjat. Vi tittar en stund.
22:00 Vi tittar på "The number 23". Den är helt ok. Lite snabbt slut, men ett bra slut.
00.11 (12.11 12+11=23) David upptäcker att jag glömt kvar min bok och kastar ut den till mig genom fönstret från tredje våningen. Jag går hem och vattnar blommorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar