fredag 17 augusti 2007

Daglig verksamhet


Fortfarande deppig och hängig på morgonen. Bad om och fick en kram av Lisa. Det hjälpte en del. Cyklade runt i stadsdelen och jobbade och lyssnade på Kents skiva Du och Jag Döden på repeat i iPoden.
Blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att hoppa in under lördagen på en annan enhet och tackade ja.

Åt lunch på Vårväderstorgets grillkök och åt i ensamhet då Lisa redan hade ätit. Satt och tänkte, men inte så värst intensivt. Rolig eftermiddag och sedan gick jag ner för att hälsa på den andra enheten. Jobbade totalt från 7.30 till 18.10 idag.
Tänker använda de pengar som blir över till att börja ta körkort.

När jag och Jonny kom hem ringde jag Fanny och bjöd över henne på hemmagjord smörgåstårta som blev väldigt lyckad. Jag börjar allt mer få min mormors hand med mat och det är jag tacksam över. Klockan är 22.00 och Fanny har precis gått hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar