fredag 23 november 2007

Jag har tråkigt


Jag har varit hemma och varit sjuk tis, ons, tor och idag. Idag låg jag i sängen till klockan 15.00. Kändes helt enkelt inte värt att gå upp. Det enda som fanns var en stämningstext från Barbro på Kindred Societys forum  samt en helvetes massa plugg. Men när jag öppnade innerdörren låg där ett kuvert från Etnologiska institutionen och i den låg det en godkänd tenta. Jag blev glad, men är lite för förkyld för att bli själaglad.

Fortfarande ingen aptit. Har ätit en ruta choklad samt druckit en kopp varm cacaomjölk.
Ingen feber, men väldigt raspig i halsen, yr och orkeslös. Roade mig själv med att titta på avsnitt nio ut säsong tre av Battlestar: Galactica men avsnittet var riktigt uselt och oengagerande. Eller så är det bara jag som är usel och oengagerad. Varmvattnet var avstängt så jag har inte duschat, men i gengäld har jag hängt undan hälften av kläderna och skrubbat badkaret samt startat en diskmaskin.
Jag har inget planerat för kvällen (utom Kalops med Jonny) och inget planerat på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar