tisdag 8 januari 2008

Janne har fått lägenheten!


Min och sambons inneboende har fått lägenheten tvärs över gården. Detta gör mig mycket glad och visar att boplats Göteborg faktiskt kan fungera ibland, speciellt när man håller kontakten med det bostadsbolag man vill hyra av också, precis som Janne har gjort.
I övrigt har det varit en lugn dag, även om det dåliga samvetet ligger och bubblar som vanligt. Vi gick upp sent, vid elva och jag tog en dusch innan en mycket sen frukost. Janne hämtade kontraktet, men lägenhetsinnehavaren hade inte tid att visa oss lägenheten så vi vet inte i vilket skick den är eller när han kan börja flytta in. Det blir snart, i vilket fall som helst.

I lördags var jag, Erika och Jonny på Monochrome.  Vi träffade en del folk jag kände, bland annat BaaB och Helena. Jag mådde konstigt och jobbade både fredag och lördag så jag och Jonny drog oss hemåt rätt tidigt, så jag kom i säng 00:20. Erika hade dock jätteroligt och dansade tills dom stängde.

    

På fredag den 11 januari är det vampyrlajv och på lördagen den 12:e är det varulvslajv.

Man kan även, om man är intresserad titta på mitt släktträd, för att om inte annat se om vi är släkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar