onsdag 23 april 2008

Onsdag


8.00 Jag och Jonny kom upp vid ungefär åtta, även om det var segt för min del. Jonny ville inte ha frukost, så jag fick äta mina två mackor ensam.
11.00 Åt picknick-lunch med Jonny på Selma Lagerlöfs torg. Potatisgratäng och kycklingklubba från det närbelägna Hemköpet.
12.00 Tillbaka på Backaplan. Jonny fortsatte med bussen in till stan och jag bytte till spårvagn till Vårväderstorget. Där hämtade jag stövlarna jag hade paxat på Ebbes Hörna samt köpte tre tavlor, tre böcker och två askar som passar på lajv. Sen gick jag och hängde lite med Conny på hans jobb innan jag gick hem.
ca 15.30 kom Janne över och brände skivor samt bjöd mig på middag, kött  (karré! mums!) och kokt blomkål och broccoli.
17:36 Janne började fixa mitt hår. VI får se om han hinner klart innan jag måste gå till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar