onsdag 29 oktober 2008

Järnbrist


Sover rätt mycket just nu. Mycket trött och seg när jag ska upp morgnarna. Järnbrist igen. Men det positiva är att jag nu faktiskt tål att äta Hemofer, en snäll järntablett från apoteket. Så förhoppningsvis kommer det att bättra på sig allt eftersom. Även leverpastej och blodpudding slinker ner och jag försöker dricka juice och äta färska grönsaker.

Jag, Martina och Glenn satt med kvittona efter Blodsspår igår och min och Martinas skulder till varandra kunde kvittas mot varandra, vilket var skönt. Glenn gav mig till och med dricks. Han hade lagt undan en hel del pengar för resan till det här lajvet och det blev rätt så billigt i slutändan. Vi kom även överens om att vi längtar tillbaka och gärna åker till Nordrike igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar