onsdag 27 maj 2009

Guitar Hero World Tour


Kom iväg på en promenad hem till Robin med familjen och Janne. Vi gick dit, fick kaffe av Robin och pratade om film, lajv och lajv innan vi som promenerat åt på Burger King och köpte grytbitar till kvällens kalops. Verkar som vi fick solat då det bränner lite i mina kinder och min överläpp när jag sitter här och skriver.

Lars ringde vid nio och bjöd hem mig för att spela TV-spelet han nyligen hade köpt. Så efter tio gick jag dit med resterna av en frozen cheese cake som jag gjorde till rollspelet (D&D 4) igår så att även I-or, Hanna och Green fick smaka. Lars fick inte smaka för han är vegan.
När jag har varit hemma hos Lars och spelat Guitar Hero World Tour i nästan två timmar kom det en väktare och ringde på!
Lars öppnade med bar överkropp, och han bad om ursäkt tror jag, så avslutade vi omedelbart och folk begav sig hemåt. Det är en jättefin, ljummen natt ute.

Fred govänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar