måndag 10 maj 2010

Mjölkfritt dag 7

Frukost: Lepine med Becel. Coca Cola. Jag var trött, och höll på att bli sjuk. Inget kändes roligt, jag trodde Coca Cola skulle hjälpa.
Förmiddagsfika: Svart kaffe. Honungsvatten för att lindra min hals.

Lunch: Ingen, ingen aptit och ont i halsen.
Eftermiddagsfika. Lepine, becel och avocadoröra. Avocadoröran gjordes på en avocado, lite kallpressad rapsolja, en åttondels gul lök och örtsalt som kördes i lilla mixern och slevades upp på mackan. Till detta ett glas vatten. För hoppningsvis ska löken hjälpa min hals.
Nästan en påse Ahlgrens bilar.

Tidig kvällsmat: Stekt fläsk, stekt lök, kokt potatis, kokt broccoli. Coca Cola.

Sen sov jag i nästan tre timmar och när jag vaknade fick jag två mackor på Lepine, med Becel och nötrulle. Känner mig hungrig, vilket jag ibland gör när jag har feber.

1 kommentar:

  1. Å det brödet, Lepine, är så himla gott! Det får jag alltid hos min svärmor när vi kommer dit. Trevlig blogg! Kram Jennie

    SvaraRadera