måndag 6 december 2010

Kommande lajv

Foto: Malin Hellmér Karaktär: Dreyka


När man är en vuxen lajvare tänker jag mig att det är en god idé att tidigt bestämma vilka lajv man ska delta i under den kommande säsongen. Här är de lajv och konvent jag planerat in under 2011 än så länge

4-6 Februari 2011 Krighshjärta 4.5: Vinterlajvet
17-20 Februari Knudepunkt (Konvent)
1-3 April Prolog (konvent)

Tider ej satta: Solnegångs Landsväg och mitt eget könsrollsfantasylajv "...två folk"

Annars går jag runt hemma och är förkyld just idag. Har ätit lite dåligt, men som en ljuspunkt har NewSec levererat vår nya kyl och frys idag, med energiklassning A. Vi får se i vilken utsträckning det kommer att påverka våra elräkningar.

1 kommentar:

  1. Jag är_nog_ hemma i maj, juni och juli, Karin. Vi får hitta något då! Landsväg och två folk låter ju båda väldigt spännande.

    SvaraRadera