lördag 20 augusti 2011

Sömnig vecka, lite träning

Denna vecka har jag inte haft så mycket lust att löpträna. Jag sprang blev 5 kilometer på måndag kväll, och bättrade på min tid till 31:23. De övriga kvällarna har jag istället varit väldigt sömnig och antingen sett på TV med familjen eller gått och lagt mig tidigt. Jag har lagat köfte, en sort lammfärsjärpar med persilja och i fredags firade vi med en köpt smörgåstårta.
Nästa helg får vi besök, men idag får jag och dottern hitta på något på tu man hand medan Partner är iväg och spelar rollspel med vänner. Planen för stunden är att ta oss in mot Kulturkalaset efter lunch. Imorgon har jag bokat in mig på lite extrajobb.

I övrigt har jag funderat lite på höstens säsong i vampyrlajvet Kindred Society. Vi har fått ett nytt forum och texter börjar så smått att dyka upp igen på sagda forum. Vad vill jag berätta för historia i höst? Kommer jag också att få texter skrivna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar