måndag 23 november 2009

Lundbybadet

12:39 Sov dåligt inatt. Hade mycket on runt knäna på kvällen. Det är bättre nu, inte spritt lika långt bort från knäet, men smärtan är skarp istället för mjukt bultande som den var tidigare. Använde skorna som vi köpte när jag gick till och från spårvagnen så att de ska bli ordentligt ingångna innan jag är redo att springa i dem igen.
Så för att inte tappa lusten helt och hållet funderar jag på att gå och simma på Lundbybadet idag.

15:10 SÅ! Simmat 30 minuter samt bastat en stund, duschat och tagit mig hem igen. Sitter framför datorn med en Coca Cola i glasflaska och en hembakad macka med räk & romröra på. Mums. Kycklingen är i ugnen och ska ätas med pommes runt 16.00 innan  det är dags för mig att jobba kväll.

Knäna gör lite ont efter simmningen. Får se hur det känns i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar