torsdag 24 juni 2010

Stockholm

Jag och BB har varit i Stockholm. Vi såg "Jag är din flickvän nu" i Galärparken på torsdagen med Erika, sedan sov vi över hos min bror Per natten till fredagen. Mötte Annica och Robert och åt lunch, samt hängde på biblioteket vid Medborgarplatsen. Följde med Annica hem och efter BBs tupplur hämtade Susanne upp oss.
Jag, BB och Susanne åt Indiskt till kvällsmat och hamnade till slut hemma hos hennes föräldrar där vi sov resten av resan.
Lördagen besöktes Tekniska Museet och Café 60 och sedan fortsatte jag och BB ut till Solna centrum och träffade min Morbror Mats med sambon Lena.
Söndagen besökte vi med Susanne fjärilshuset i Haga men det var knappt vi såg några fjärilar. Picknick avnjöts på gräsmattan utanför fjärilshuset och resan avslutades hos Åsa (1) där vi fick ytterligare en picknick. Åsa hjälpte oss även på tåget hem.


  1. http://modey.blogg.se/2010/june/utkast-juni-23-2010.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar