måndag 25 februari 2013

Innan Prolog 2013

Den 8-10 Mars är det dags för Lajvkonventet Prolog i Västerås. Det är snart.

Jag ska hålla i två programpunkter. Utvecklingsforumet "It's called acting, not Feeling" där jag och Johannes Axner tillsammans med våra deltagare ska utforska hur bland annat känslosamma intriger kan blir mer utåtagerande och handlingsinriktade. Målet är att fler personer ska ha gagn av intriger som annars kan bli väldigt privata. Jag har även fått en lokal att förfoga över på söndagen där jag ska sätta mig ner och blogga om hur konventet har varit och dit är andra Prologbesökare som bloggar eller är nyfikna på bloggande och vloggande välkomna att träffa mig så kan jag visa ett trick eller femton. Det står på programmet som Bloggträff. Det finns några bloggande lajvare som jag hoppas extra mycket på ska ta sig tid och komma dit.

Låtsas att jag ser glad ut. Jag var rätt gravid här. Bild: Tore Olbert

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera