onsdag 27 juni 2012

LUSH

Jag var förbi LUSH idag, för att köpa en kroppstvål att lyxa med efter att jag löptränat. Ett sätt att belöna mig själv utöver själva träningen. Tvålen jag valde blev Honey I washed the kids som jag också tror att jag använt förut med gott resultat. När jag ändå var där frågade jag om hårprodukter, då jag hört från Nannica att LUSH kanske hade något till min nya korta frisyr. Expediten visade lite olika och gav mig sedan testförpackningar för Dirty och för R&B att prova hemma. Dirty har dock en paraben på ingredienslistan, ett konserveringsämne jag helst undviker.
Efter löpträning och dusch provade jag R&B i håret. Resultatet ser ni nedanför, men den milda doften kan ni så klart inte känna:


Jag använde även en färgad dagskräm från Vitazing på bilden, ett prov jag fått på Åhlens. Dock tycker jag att den "kittlar" i ansiktet, det kan vara när mitt ansiktshår ställer sig upp igen efter påförandet av krämen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar